Sliten etter en fantastisk helg!!

Denne helgen har vært utrolig flott. Det startet med en 4 timers kjøretur på fredag, vi endte opp på en hytte et eller annet sted kalt Haraset Leirsted i Hedmark. Hva skulle vi tro? Hadde jo ingen anelse om hva som kom til å skje denne helgen.  Og slike lange kjøreturer er jeg jo ikke vandt til heller, men flink som jeg er gir jeg ikke et pip fra meg underveis i bilen. Jeg har faktisk begynt å kose meg når jeg ligger der. Får jo alltid så mye ros når vi er fremme og jaggu meg kommer mor en godbit også. Uten å gjøre noe spesielt 🙂

Lørdag morgen dro vi til Malungen Gjestegård, det var nemlig Ridgeback dagene, og det første som møtte meg var en lik hund som meg, og enda en….og ikke nok med det.DET var bare hunder som meg der. Helt utrolig, det har jeg aldri opplevd før. Så gøy da!!

Det beste var vel når jeg traff på broren min Simba og søsteren min Nila. Så fine de var.Og så artig det var å kunne kose,leke og ikke minst få løpe fritt med dem. De fikk meg ut i vannet også,det var nytt for meg. Men det var jo ikke noe farlig. Storkoste meg med dem.

Denne bildekrusellen krever javaskript.

Simba og Nila var med på utsillingen også, mor trodde dette var mer dressur så jeg hadde ikke blitt meldt på. Kanskje neste år? De ble nr 2 begge to, så flinke de er …stolt søster gratulerer dem.

Søndag var det bilkjøring igjen – og det var verdt turen altså. Gjett hvem jeg fikk treffe? Jo, det var mamma`n min Fani….og jeg har jo enda en bror Karo som var der.Og min kjære søster Nila ventet. Tenk å få den velkomsthilsenen da!!! Dette var jo toppen av alt. Storkoste meg i hagen til Fani, og tro det eller ei så dukket Simba opp også, nå var vi mor og 4 søsken sammen. Utrolig gøy!! Dette håper jeg vi kan få til en anne gang også.

Her skal vi få noe godt

Nam-nam

Tusen takk Nila,Karo,Simba ,Fani og til de som fikk til denne sammenkomsten. Dette håper jeg vi kan gjenta 🙂

 

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til Sliten etter en fantastisk helg!!

  1. Nila sier:

    Så utrolig mange fine bilder! Det var kjempetrivelig og noe vi absolutt må gjenta 🙂 Takk for en trivelig helg! Hilsen Nila & co

  2. Hei igjen og takk for en trivelig helg! Så flotte bilder, godt gjort å knipse dem i ro:-) Utrolig kjekt å hilse på dere, dette må vi gjenta minst en gang i året! Hilsen Simba & co

Legg igjen en kommentar